Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα σχετικό με τους Παραολυμπιάκους Αγώνες, όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ιστορία τους, να πληροφορηθούν για τα αθλήματα των Παραολυμπιακών αγώνων, αλλά και να συμμετέχουν σε κάποια από αυτά μπαίνοντας στη θέση των αθλητών/αθλητριών. Τέλος, δημιούργησαν τα δικά τους μετάλλια και φωτογραφήθηκαν με αυτά!
Κατά ένα γνωστό ευρωπαϊκό μύθο στη βάση του ουράνιου τόξου, ένα τσουκάλι γεμάτο χρυσάφι περιμένει όποιον καταφέρει να φτάσει εκεί, πράγμα φυσικά αδύνατο, καθώς το ουράνιο τόξο είναι οφθαλμαπάτη. Ένα οπτικό φαινόμενο. Μύθος ή αλήθεια; Ακολουθώντας λοιπόν, τα ίχνη του ουράνιου τόξου τα παιδιά και οι γονείς τους, πέρασαν από διάφορες περιπέτειες, συνέλεξαν τα χρώματα του ουράνιο τόξου και προσπάθησαν να βρουν το θησαυρό. Και οι προσπάθειες του ανταμείφθηκαν, καθώς στο τέλος της διαδρομής ο θησαυρός τους περίμενε!
Στο 1ο καλλιτεχνικό εργαστήριο τα παιδιά γνώρισαν τον Ρενέ Μαγκρίτ και τον σουρεαλισμό. Η κυρία Φωτεινή και η κυρία Σοφία ζήτησαν τη βοήθεια των παιδιών, καθώς μια παράξενη βροχή είχε ξεκινήσει μέσα σε μια αίθουσα! Εκεί, ήρθαν σε επαφή με τα έργα του ζωγράφου εστιάζοντας στον πίνακα «Βροχή ανθρώπων», ο οποίος ενέπνευσε τα παιδιά να φτιάξουν τον δικό τους σουρεαλιστικό πίνακα.
Τα “Aυτοκίνητα” (προνήπια) δημιούργησαν έναν πίνακα με τίτλο “βροχή μπαλών”.
Οι “Αστροναύτες” (προνήπια) δημιούργησαν έναν πίνακα με τίτλο “βροχή παγωτών”.
Οι “Μπουρμπουλήθρες” (νήπια) δημιούργησαν έναν πίνακα με τίτλο “βροχή γλυκών”
και οι “Πειρατές/ίνες” (νήπια) δημιούργησαν έναν πίνακα με τίτλο “βροχή φαγητών”.
Οι στόχοι της συγκεκριμένης δράσης ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τα έργα του Ρενέ Μαγκρίτ και να αρχίσουν να εκτιμούν την αξία της τέχνης ως μέσο έκφρασης και να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Η παιδική σκηνή Twimagination έφερε στο σχολείο μας την παράσταση ‘’τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε’’.
Η κυρία Λίτσα και η κυρία Ιωάννα, ζήτησαν τη βοήθεια των παιδιών, για το σκιουράκι που έχασε τα φύλλα του!! Ο αέρας τα πήρε και τα σκόρπισε μέσα στο ποτάμι και μέσα στο χώμα!! Τα παιδιά λοιπόν, χωρισμένα σε ομάδες, κλήθηκαν να βοηθήσουν με τους εξής τρόπους:
– Συνέλεξαν τα φύλλα μέσα από το χώμα (φακή και καλαμπόκι) με τσιμπίδες και τα κόλλησαν στο δέντρο της τάξης τους.
– Ψάρεψαν τα φύλλα μέσα από το ποτάμι (νερό με σαπούνι) με τις αποχές και έπειτα τα νήπια τα άπλωσαν με μανταλάκια στο σκοινί για να στεγνώσουν, ακολουθώντας το μοτίβο που τους δόθηκε (κόκκινο, πράσινο, πορτοκαλί). Τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού, ομαδοποίησαν τα φύλλα με βάση το χρώμα τους.
-Ακολούθησαν μια συνταγή και έφτιαξαν cupcakes μηλόπιτας για να κεράσουν το σκιουράκι και να γιορτάσουν την ολοκλήρωση της αποστολής!
Τα παιδιά συμμετείχαν σε μουσικοκινητικά παιχνίδια ετοιμότητας, συντονισμού και ταχύτητας τα οποία τους υπέδειξε η μις Φλοράλ (κυρία Πόπη)! Περπάτησαν σε χρωματιστούς δρόμους με διαφορετικούς τρόπους και ρυθμούς, πέρασαν μέσα από λάβα, θάλασσες και λιβάδια και συνεργάστηκαν για να ολοκληρώσουν τις διαδρομές.
Την ημέρα αυτή, τόσο τα παιδιά του Παιδικού Σταθμού όσο και του Νηπιαγωγείου είδαν την αυλή του σχολείου μας να μετατρέπεται σε ένα μεγάλο γήπεδο αθλημάτων από την κυρία Εύα και την κυρία Τίνα! Έτσι, είχαν την ευκαιρία να περάσουν διάφορα εμπόδια, να ισορροπήσουν σε δοκό, να παίξουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο, καθώς και στο ομαδικό παιχνίδι της διελκυστίνδας. Ο αθλητισμός προσφέρει στα παιδιά εκτόνωση, ψυχαγωγία και ομαδικότητα! Μήνυμα της ημέρας αυτής ήταν ότι σημασία έχει η συμμετοχή και όχι απαραίτητα η νίκη!!!
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρας τελείας, τα παιδιά στη γιορτή καλωσορίσματος έβαλαν τη δική τους τελεία και ακολούθησαν διαδρομές , άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη μετατρέποντας τις τελείες σε ότι επιθυμούσαν, δημιούργησαν ομαδικές κατασκευές, συμμετείχαν σε κινητικά παιχνίδια με τελείες και φωτογραφήθηκαν με τους γονείς τους.
Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα της ΠΕΕ 186/2024, που αφορά θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού (νηπιαγωγοί, βρεφονηπιοκόμοι) για την κάλυψη αναγκών στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο του Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ για το σχολικό έτος 2024-25.
Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα της ΠΕΕ 185/2024 , που αφορά θέσεις βοηθητικού προσωπικού για το Παιδικό Κέντρο ΑΠΘ, για την κάλυψη αναγκών στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο του Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ για το σχολικό έτος 2024-25.