Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού τους προγράμματος “Μέσα Μεταφοράς”, τα ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ σχολίασαν ένα μικρό τρακτέρ που έτυχε να συναντήσουν στο πανεπιστημιακό cumpus. Συζήτησαν και αποφάσισαν να ζητήσουν από τους κηπουρούς να το φέρουν και στο σχολείο. Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Α.Π.Θ. και η υπεύθυνη πρασίνου σε συνεργασία με τους κηπουρούς ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα των παιδιών, και την Πέμτπη 28/01/2016 το τρακτέρ ήταν ήδη στην αυλή του σχολείου! Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με το μέγεθος, τα περίεργα παράθυρα, το μεγάλο τιμόνι, τον ήχο της μηχανής (Η πόρτα ανοίγει ανάποδα! Γιατί έχει παράθυρα στα πόδια; Κάνει πολύ θόρυβο όταν ξεκινάει! Οι ρόδες είναι πιο μεγάλες πίσω!). Μετά από λίγη ώρα όμως, όλες οι τάξεις του Παιδικού Κέντρου κοιτούσαν από τα παράθυρα τον περίεργο επισκέπτη. Φυσικά δεν έμειναν εκεί… μικροί και μεγάλοι κατέβηκαν στην αυλή εξερεύνησαν κι αυτοί το μικρό δεντροκοπτικό τρακτέρ και συζήτησαν με τα ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ τις παρατηρήσεις τους.
Ένα τρακτέρ στην αυλή του Παιδικού Κέντρου
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού τους προγράμματος “Μέσα Μεταφοράς”, τα ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ σχολίασαν ένα μικρό τρακτέρ που έτυχε να συναντήσουν στο πανεπιστημιακό cumpus. Συζήτησαν και αποφάσισαν να ζητήσουν από τους κηπουρούς να το φέρουν και στο σχολείο. Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Α.Π.Θ. και η υπεύθυνη πρασίνου σε συνεργασία με τους κηπουρούς ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα των παιδιών, και την Πέμτπη 28/01/2016 το τρακτέρ ήταν ήδη στην αυλή του σχολείου! Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με το μέγεθος, τα περίεργα παράθυρα, το μεγάλο τιμόνι, τον ήχο της μηχανής (Η πόρτα ανοίγει ανάποδα! Γιατί έχει παράθυρα στα πόδια; Κάνει πολύ θόρυβο όταν ξεκινάει! Οι ρόδες είναι πιο μεγάλες πίσω!). Μετά από λίγη ώρα όμως, όλες οι τάξεις του Παιδικού Κέντρου κοιτούσαν από τα παράθυρα τον περίεργο επισκέπτη. Φυσικά δεν έμειναν εκεί… μικροί και μεγάλοι κατέβηκαν στην αυλή εξερεύνησαν κι αυτοί το μικρό δεντροκοπτικό τρακτέρ και συζήτησαν με τα ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ τις παρατηρήσεις τους.