Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για καθηγητή/τρια Αγγλικής Φιλολογίας στο Νηπιαγωγείο του Παιδικού Κέντρου.
Η ΕΑΔΠ ΑΠΘ ΑΕ καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν αιτήσεις, για τη θέση εκπαιδευτικού αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας (ένα ή δύο άτομα), με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου ιδιωτικού δικαίου, στο Παιδικό Κέντρο ΑΠΘ που διαχειρίζεται η Εταιρεία.
Η ΕΑΔΠ ΑΠΘ ΑΕ καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν προσφορές, για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών τακτικού παιδιάτρου στο Παιδικό Κέντρο ΑΠΘ για το σχολικό έτος 2022-23, με λήξη τις 30/06/2023 και με δυνατότητα παράτασης για το σχολικό έτος 2023-2024.
Αποτελέσματα της ΠΕΕ 127/2022 για εκπαιδευτικό προσωπικό(νηπιαγωγός, βρεφονηπιοκόμος) στο Παιδικό Κέντρο ΑΠΘ.
Την Τρίτη 7 Ιουνίου 2022, οι τάξεις του παιδικού σταθμού παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Τρεις…και ο Αίσωπος” από την θεατρική ομάδα “Μικρός Βορράς”
Την Τετάρτη 01.06.2022 τα τμήματα του νηπιαγωγείου (προνήπια- νήπια) παρακολούθησαν την παράσταση “Οδυσσέας- Το μεγάλο ταξίδι” από τη θεατρική ομάδα “Νεφέλες”.
Η ΕΑΔΠ ΑΠΘ καλεί τους/τις ενδιαφερόμενους/ες να υποβάλουν αιτήσεις για θέση α) νηπιαγωγού, β) βρεφονηπιοκόμου με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου ιδιωτικού δικαίου στο Παιδικό Κέντρο ΑΠΘ, που διαχειρίζεται η ΕΑΔΠ ΑΠΘ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ:
Το Παιδικό Κέντρο ΑΠΘ αναζητά έκτακτους/ες- εποχικούς/ές νηπιαγωγούς και βρεφονηπιοκόμους για την κάλυψη πιθανών έκτακτων αναγκών κατά το σχολικό έτος 2022-2023
https://eforms.auth.gr/paidiko-ekpaideutiko-proswpiko/
Τα τμήματα του νηπιαγωγείου του Παιδικού Κέντρου πραγματοποίησαν την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 επίσκεψη στην ομάδα “Μικροί Ήρωες” για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δάσος- Το πράσινο εργαστήριο”. Μπορείτε να δείτε τις περιπέτειες των παιδιών στο δάσος στις επισυναπτόμενες φωτογραφίες!
Ο Σύλλογός Γονέων και Κηδεμόνων, οι μαθητές/ριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ συμμετείχαν, την Κυριακή 8/5/2022, σε συνεργασία με την εθελοντική περιβαλλοντική ομάδα “The Cleaningans”στη περιβαλλοντική δράση καθαρισμού του “Ελαιορέματος ” στη Πυλαία.
Στο πλαίσιο συνεργασίας και σύνδεσης σχολείου- τοπικής κοινότητας ένα πυροσβεστικό όχημα και το πλήρωμά του επισκέφτηκαν τον παιδικό σταθμό του σχολείου μας! Με τον τρόπο αυτό τα παιδιά ήρθαν σε επαφή και επικοινωνία με τους πυροσβέστες συνομιλώντας και εκφράζοντας τις απορίες τους. Ακόμη, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν το εσωτερικό του πυροσβεστικού οχήματος!
Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο (2014) και τον Οδηγό Εκπαιδευτικού για Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου (2014) η άμεση σύνδεση των σχολικών δραστηριοτήτων με την κοινότητα αναπτύσσει αξίες στη σχολική ζωή όχι ως γνώση, αλλά ως βίωμα. Ακόμη, μετατοπίζεται το κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας από το παιδί που «ανακαλύπτει» τη γνώση μόνο του στην ευρύτερη κοινότητα της τάξης, περιοχής, πόλης και ενισχύεται η συν- οικοδόμηση της γνώσης.
Εκτός των παραπάνω, το παιδί επεκτείνει τις γνώσεις και τα ενδιαφέροντά του μέσα από το διάλογο με τους/τις επαγγελματίες ενήλικες και οδηγείται σε βαθύτερη κατανόηση των εννοιών από ότι θα κατάφερνε μόνο του. Είναι αναμφισβήτητο, άλλωστε, πως τα παιδιά μαθαίνουν σε διαφορετικά περιβάλλοντα και η μάθηση ενισχύεται όταν τα περιβάλλοντα αυτά αλληλεπιδρούν και συμπληρώνουν το ένα το άλλο.